Min Projektion

några ord om världen runtomkring

NonStp nöjen

Det häftigaste nöjesmagasinet på nätet hittar ni hos NonStp där min vän just nu håller på att räkna ner dagarna fram till Oscarsgalan (som är redan på söndag!)

Själv sitter jag och funderar på om det kommer gå att följa galan någonstans här i Nouakchott. Någon borde väl ha en TV igång för att se spektaklet? Efter de senaste dagarnas vilda diskussioner på facebook om melodifestivalen är jag inte särskilt sugen på att skynda hem för att se den svenska musikgalejen, men Oscarsgalan är något jag inte vill missa.

Just nu är mitt största nöje att slåss mot alla myggor som tvingat sig in i huset (som jag flyttade in i igår! Vi har till och med en liten trädgård). Och nog kan jag tänka mig bättre nöjen än så.

Kommentera

Information

This entry was posted on februari 18, 2013 by in Dag som dag, Mauretanien and tagged , , , , .

Följ mig på instagram

Instagram

Det uppstod ett fel när bilder skulle hämtas från Instagram. Ett nytt försök kommer att göras om några minuter.

Fyll i din e-postadress och få ett meddelande varje gång jag uppderar bloggen. Så missar du ingenting.

Gör sällskap med 602 andra följare

