Min Projektion

några ord om världen runtomkring

Mitt Mauretanien

Nu är jag på väg hem igen, till Sverige. Framåt senhösten kommer jag att åka tillbaka, om Gud vill. Här är mina upplevelser, mina möten, de senaste tre månaderna.

One comment on “Mitt Mauretanien

  1. veronica
    april 10, 2013

    du får verkligen uppleva mycket på dina resor. Tycker det är starkt gjort av dig att ge dig ut på dessa äventyr.

Kommentera

Information

This entry was posted on april 10, 2013 by in Fotografi, Mauretanien and tagged , , , , , , , , , , , , , .

Följ mig på instagram

Instagram

Det uppstod ett fel när bilder skulle hämtas från Instagram. Ett nytt försök kommer att göras om några minuter.

Fyll i din e-postadress och få ett meddelande varje gång jag uppderar bloggen. Så missar du ingenting.

Gör sällskap med 602 andra följare

