Min Projektion

några ord om världen runtomkring

Mitt lesbiska frieri i Tanzania

Jobbar på min radiodokumentär om barnslavar när jag hittar ljudet av mina första intryck av Tanzanias huvudstad, Dar Es Salaam. Ett kort kort smakprov, men mer än inget alls:


…från 2012.

Kommentera

Information

This entry was posted on maj 29, 2013 by in Ljud and tagged , , , , , , , , , , , , , , , , , .

Följ mig på instagram

Instagram

Det uppstod ett fel när bilder skulle hämtas från Instagram. Ett nytt försök kommer att göras om några minuter.

Fyll i din e-postadress och få ett meddelande varje gång jag uppderar bloggen. Så missar du ingenting.

Gör sällskap med 602 andra följare

