Min Projektion

några ord om världen runtomkring

Yogasemester!

”Var medveten om att den höga altituden och väderförhållanden, jordskred m.m. påverkar telefon- och e-postkommunikationen. Ibland under lång tid.”

Fantastiskt! Tänkte jag. Precis vad jag letar efter. Men inte när man vill boka. Under morgonen har jag försökt ringa fem olika telefonnummer för att boka min efterlängtade yogasemester, och kommer inte fram.

Men, så springer jag på den här sändningen. Kan vara en anledning till mina bekymmer.

Dagen spenderas i sjuksängen med mycket varmt te och en gosig hund vid min sida. Jag skulle hellre vara på jobbet, trots hunden. Men jag tänker mig att om jag stannar hemma i dag och tar det väldigt lugnt, så är jag helt frisk tills i morgon. Vad ska till för att det ska bli sanning?

Kommentera

Information

This entry was posted on juni 18, 2013 by in Dag som dag and tagged , , , , , , , , , , , , , .

Följ mig på instagram

Instagram

Det uppstod ett fel när bilder skulle hämtas från Instagram. Ett nytt försök kommer att göras om några minuter.

Fyll i din e-postadress och få ett meddelande varje gång jag uppderar bloggen. Så missar du ingenting.

Gör sällskap med 602 andra följare

