Min Projektion

några ord om världen runtomkring

En perfekt semester

De senaste veckornas schema:
22-06 sova
06-07 meditation
07-08 joint opening, öppnar alla leder i kroppen
08-09 dagens tema, som prayanama andningsövningar, mantras, mat- och vattenterapi för att nämna några
09-10:30 yoga

Frukost

11-12:30 acupressure

Lunch och några timmars vila. Klappa kor, hälsa på apor, sova, tvätta, duscha… Ha det bra.

16:30-18 yoga
Middag, och sen läggdags.

Söndagar är lediga dagar, vi har vandrat till vattenfall och på söndag ska en vän och jag vandra barfota till ett tempel uppe i bergen.

Behöver jag säga att det här är den bästa semestern jag någonsin haft? Men, nu har jag ont i kroppen efter all yoga och tar några dagars vila.

Kommentera

Information

This entry was posted on augusti 30, 2013 by in Dag som dag and tagged , , , , , , , , , , , .

Följ mig på instagram

Instagram

Det uppstod ett fel när bilder skulle hämtas från Instagram. Ett nytt försök kommer att göras om några minuter.

Fyll i din e-postadress och få ett meddelande varje gång jag uppderar bloggen. Så missar du ingenting.

Gör sällskap med 602 andra följare

