Min Projektion

några ord om världen runtomkring

Nu försvinner jag.

Jag ville gråta, kasta mig om honom och snyftande trycka ner honom i min väska och ta med honom hem. Ja, det var svårt att säga hej då till Ravi, vår yogalärare.

Där fanns dagar då jag var galen av det ständiga ”igen igen igen, håll längre! Igen.”

Hälarna upp. Hälarna ner. Huvudet mot knäna. Huvudet på golvet. Titta på väggen. Raka knän! Aktivera knäna, lårmusklerna. Slappna av i ansiktet. Raka armbågar. Andas lugnt.

Men jag hade aldrig utvecklats så här mycket så här fort utan honom.

Igår fick jag reiki för spänningar i ryggen. Idag känner jag mig helt slut, men jag är så tacksam för de här superintensiva yogaveckorna. Alla människor. Nya vänner. Hårda lärare som alltid har ett leende över.

Detta fantastiska ashram! Trädgårdarna, yogastudion, meditationsplatsen, rummen.

Jag kommer tillbaka. Farväl så länge.

Kommentera

Information

This entry was posted on september 4, 2013 by in Möten and tagged , , , .

Följ mig på instagram

Instagram

Det uppstod ett fel när bilder skulle hämtas från Instagram. Ett nytt försök kommer att göras om några minuter.

Fyll i din e-postadress och få ett meddelande varje gång jag uppderar bloggen. Så missar du ingenting.

Gör sällskap med 602 andra följare

